BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, September 29, 2012

BAYANGAN KETAKUTAN...

Salam ... Sekarang jam 4:42am @ 29 Sept 2012 .. 
Aku masih belum dapat lelapkan mata.. Kerana dibayang ketakutan..
 Buat apa nak takut?? Bukan kau yg salah !! Kadang terdengar jeritan hati !!
 Aku selesakan hati .. Tp ketakutan tu berulang ..
 Kenapa ?? Kenapa nak takut?? 

 Nak menyesal skrg pon dah tak guna .. 
 Nasi dah jadik bubur !! Apa yg dah jadi tetap tggal sejarah ..
 Perlukah hidup aku terus di bayang ketakutan...
 Melarikan diri ditempat sendiri .. 
Apa yg patut aku buat ?? 


 Aku lemah .. Hilang kata.. Terdiam dan terkedu ..
 Tiada siapa tempat aku mengadu .. 

 Hanya padaMu tempat ku curah segala duka .. 
Kepada Mu aku memohon dan meminta .. 
Kau tenangkan lah jiwaku .. 
Kau tenteramkan lah hati ku..
. Kau berikanlah aku ketenangan... 
 Amin ... Amin ya Rabbal Alamin...

0 comments: